Hurra! Vi vann två silver i Spinn 2017 med Bullens Beer Banger – Årets konsumentkampanj och Årets socialamedierkampanj.
Nyfiken på kampanjen? Kika på filmen nedan!
Kampanjen har vi gjort tillsammans med Actionist och KNUT kommunikation.
Hurra! Vi vann två silver i Spinn 2017 med Bullens Beer Banger – Årets konsumentkampanj och Årets socialamedierkampanj.
Nyfiken på kampanjen? Kika på filmen nedan!
Kampanjen har vi gjort tillsammans med Actionist och KNUT kommunikation.
Tänk om du kunde påverka din målgrupp och driva dem mot en önskad handling, till exempel köp eller samarbete, utan att de upplevde sig bli styrda. Ett verktyg som kan hjälpa dig, och som visat sig ha effekt, är nudging.
Goda vitsord från kunder, så kallade testimonials, är ett bra sätt att ta kontroll över hur dina kunders upplevelser presenteras och vilka källor de kommer ifrån.
Rapportskrivandet är i full gång hos de allra flesta företag och organisationer. Aj, vad denna text redan andas tungt. Kände du det? Hållbarhetsrapporterna sväller av information, och blir tjockare och tjockare för varje år med ett genomsnitt på 165 sidor.
Berättelsen om företags närvaro på sociala medier går att dela in i tre faser. Häng med, så har även du en chans att ligga i fas 2023. Men först tar vi det från början.