Warning: rmdir(/www/webvol15/t9/71k8588gk4pal2f/rippler.se/public_html/wp-content/cache/wpo-minify/tmp): Directory not empty in /www/webvol15/t9/71k8588gk4pal2f/rippler.se/public_html/wp-content/plugins/wp-optimize/cache/file-based-page-cache-functions.php on line 1112
jazmin

En ny kollega till Rippler-teamet!

Hej och varmt välkommen till Rippler! Berätta lite om dig själv!
Tack så hjärtligt! Jag är faktiskt nygammal på Rippler. I våras gjorde jag min mediepraktik här som avslutande del i min utbildning vid Karlstads universitet. En praktik som banade väg för drömmen om att bo kvar i Stockholm. Och dessutom få fortsätta arbeta på Rippler, i ett kontor med en svårslagen sjöutsikt!

Varför sökte du dig till Rippler?
Det var genom en bekant som för några år sedan hade sin praktik här och tyckte det var toppen! Även om en del har förändrats sen dess; nytt kontor, nya ansikten och en alldeles egen kontorshund, så är vad jag förstår, grunden densamma – ett gäng som drivs av att göra samhället lite snällare och mer inkluderande.

Vad är ditt intryck av Rippler hittills?
Här finns människor vars arbete genomsyras av att skapa förändring som gynnar både människor och världen omkring oss, det tycker jag är fint.

Har du någon spaning att dela med dig av?
Är man som jag själv en riktigt ”sucker” för serier och film, då bör man varken missa Tarantinos senaste skapelse eller den nya säsongen av Amercian Horror Story, som väntas utspela sig under 80-talets glada dagar.

Vill du komma i kontakt med Jazmin? Maila henne på jazmin@rippler.se.

Om (förtroende)krisen kommer

Hårdare medieklimat, ökade krav på transparens, och sociala medier gör att förtroendekrisen hamnar allt närmre företagen. Att vara väl förberedd när krisen kommer är A och O för att lyckas med krishanteringen och mildra konsekvenserna.

Läs hela inlägget »

Tre myter om sociala medier

Att hänga med i trenderna på sociala medier är inte helt lätt – och ibland lever gamla sanningar kvar lite för länge. Ripplers copywriter och content creator Joakim Frykberg slår därför hål på tre seglivade myter om sociala medier. Häng med!

Läs hela inlägget »

Maximera värdet av årsredovisningen

Att producera årsredovisning är tids- och kostnadskrävande. Missa inte chansen maximera värdet av det producerade innehållet för att stärka ert varumärke hos viktiga intressenter. Med en smart och proffsig digital version ökar värdet av er årsredovisning.

Läs hela inlägget »